Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna brejding - 24 oktober 2008 11:44

Imorgon ska jag spela schack. Det är turnering i Hägersten någonstans. Pappa ska skjutsa mig dit så jag får spela 7 partier. Det kommer att bli en hel dag för mig, men roligt. Håll tummarna så jag vinner något parti.

Mamma pratar om att köpa en kattunge eller 2 kanske. Det vill jag. Jag vill ha en gosig liten katt igen.

Av Johanna brejding - 8 oktober 2008 09:50

Saknade Embla jätte mycket inatt. Men det spelar ju ingen roll.

Hon var så gosig, kom alltid till mig på natten.

Jag ritade en teckning, och vill verkligen att det ska vara så.

Av Johanna brejding - 5 oktober 2008 11:55

Idag ska jag spela handboll i nacka...4 matcher på tre timmar...Det blir nog jättejobbigt, men jätteroligt.

Av Johanna brejding - 2 oktober 2008 13:46

Det har hänt massor sen jag skrev sist.

I somras bla var jag i småland med mina kusiner hos farfar och farmor, utan mamma och pappa. Det var spännande.Men lite läskigt.

Jag har gått på simskola.

Jag har börjat i 2:an och fått en ny fröken. Jag har slutat på fritids men fick börja på kyrkans "barntimmar" istället, det är jätte roligt och de är jätte snälla där.

Jag har också fått en ny cykel, av farmor och farfar...En lila/rosa 3 xäxlad med fotbroms...Den är jättefin. Jag kan och får cykla ensam till skolan nu, det är jätte roligt och inte lika jobbigt som att gå.

På söndag har jag handbollsmatch, det är också jätteroligt.

Nästa fredag ska jag kanske åka på schack-junior sm, i Surahammar, man ska sova över så pappa följer nog med....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards